Reklamacje
REKLAMACJE na sklepie irybka.pl
Eget Group Daniel Gawłowski, ul. Poznańska 56a, 62-035 Kórnik, NIP 8561729197, REGON 361407182, Telefon: 664-130-164, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail: biuro@irybka.pl. lub pocztą: Eget Group Daniel Gawłowski, ul. Poznańska 56a, 62-035 Kórnik, NIP 8561729197, REGON 361407182, Telefon: 664-130-164, zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
Konsument traci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru żywnościowego z umową, jeżeli nie zawiadomi o tym sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia otrzymania towaru. Dotyczy to towaru sprzedawanego luzem, odmierzonego lub dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego lub dostawy.
Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami należy kierować na adres e-mail: biuro@irybka.pl