Informujemy, że na naszym sklepie kupujemy ryby na kilogramy. Podane wartości / kg są najmniejszą ilością do sprzedaży.
PRZYJMUJEMY JUŻ ZAMÓWIENIA NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA 2024 SPRAWDŹ JAK PRAWIDŁOWO ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Sprawdź tutaj
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania przez klientów:

1. Jak płaci się za zamówienie w sklepie irybka.pl? Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Odpowiedź:

Na sklepie irybka.pl wskazane jest opłacenie zamówienia (przedpłata). Do państwa dyspozycji udostępniliśmy szereg różnych form zapłaty za zamówienie (szybkie płatności z Banków, Karty kredytowe, Tradycyjny przelew bankowy lub Bony).

Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze, chyba że dany klient uzyskał status "Stałego Klienta" i ma udostępnioną taką opcję w momencie składania zamówienia.

 

2. Gdzie znajduje się sklep i z jakiego miejsca są wysyłane produkty?

Odpowiedź:

 Sklep stacjonarny od 30 lat a zarazem magazyn główny wysyłkowy sklepu internetowego irybka.pl znajduje się w miejscowości Nowogard koło Szczecina.

Wysyłki prowadzimy obecnie tylko i wyłącznie na terenie całej Polski.

3. Jaki jest koszt dostawy?

Odpowiedź:

 Koszt dostawy uzależniony jest od wagi zamówionych towarów. Dokładny koszt dostawy podany zawsze jest przy składaniu zamówienia w koszyku na sklepie internetowym irybka.pl. Z uwagi na przewożone produkty (ryby) preferujemy najlepszych i najszybszych dostawców dostępnych na danym rynku. Więcej szczegółów w zakładce wysyłka.

4. Czy mogę wybrać dzień dostawy i godzinę?

Odpowiedź:

Podczas składania zamówienia na sklepie internetowym irybka.pl będzie możliwość wyboru dogodnej możliwej do zrealizowania daty dostawy. Informujemy że jest to data orientacyjna i nie ostateczna. Z uwagi na specyfikę wysyłanego towaru (ryby) data dostawy morze ulec opóźnieniu. Uważamy że warto czasem  poczekać na świeżą rybę lub wędzona prosto z pieca.

Niestety nie ma możliwości wyboru godziny dostawy, natomiast niemal gwarantujemy dostawę w 24 h od odbioru (przez 5 lat wysyłek 94% paczek dotarło do klientów na drugi dzień) z czego jesteśmy dumni.

5. Skąd wiem, że moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Odpowiedź:

Decydując się na zakupy przez internet musimy zwrócić szczególną uwagę na obowiązki klienta i dostawcy. Dlatego też warto zaufać sklepom internetowym opartym na niezawodnych systemach zakupowych tak jak to jest w przypadku irybka.pl

Składając zamówienie finalnie czyli akceptując regulamin jak również klikając przycisk "zamawiam z obowiązkiem zapłaty" i otrzymując od Dostawcy potwierdzenie zakupu i wpłaty dochodzi do zawarcia umowy na odległość, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce. Dlatego też jako wiarygodna rodzinna firma działająca od 30 lat wywiązujemy się z obowiązku sprzedaży.

Nie prowadzimy i nie przyjmujemy zamówień na telefon, email, facebook itd. gdyż nie jest to przawidłowa forma zawarcia umowy na odległość.

Jedyna formą jest zakup na sklepie internetowym pod adresem: www.irybka.pl

6. Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Odpowiedź:

Aby zamówienie zostało zrealizowane w sklepie irybka.pl należy osiągnąć minimalną wartość koszyka na poziomie 20 zł (wartość produktów bez dostawy).

7. Jak pakowane i transportowane są produkty?

Odpowiedź:

Produkty (ryby) dostępne luzem na kilogramy pakujemy hermetycznie w specjalne wysokiej technologii worki moletowane dedykowane do żywności. Na życzenie klienta pakujemy hermetycznie np. po 1kg, lub 2 - 3 szt. Produkty dostępne w puszkach lub opakowaniach plastikowych nie przepakowujemy ponownie.

Produkty (ryby świeże, wędzone, mrożone) zamykamy hermetycznie w ten sam dzień co wysyłka, dzięki temu zachowujemy bezpieczeństwo sanitarne, świeżość ryby, aromat i smak.
Transport odbywa się w specjalnych oapkowaniach styrobox które dają gwarancję bezpiecznej dostawy (uszkodzenia mechaniczne) ale również temperatury (do każdej paczki dokładamy wkład chłodniczy).

UWAGA!!

Dbając o środowisko i w pełni świadomi podejmowanych działań chcemy zachęcić Państwa do zwrotu styroboxów do naszego sklepu irybka.pl ( minimum 3 szt.) abyśmy po dokonaniu dezynfekcji mogli wykorzystać opakowania jeszcze kilkukrotnie. Prosimy jedynie o wysłanie wiadomości email na adres sklepu: biuro@irybka.pl

DBAJMY RAZEM O NASZĄ PLANETĘ

8. Czy otrzymam dokładnie taką ilość i wagę ryb na jakie złożone zostało zamówienie?

Odpowiedź:

Niestety nie zawsze zamówienie złożone = zamówienie wysłane, ponieważ ryba nie zawsze waży dokładnie tyle, ile Państwo zamawiają. Zdarza się, że koszt zamówienia będzie trochę wyższy niż wyliczony w złożonym zamówieniu. Ryby są różne nie zawsze idealne pod linijkę a ponieważ nie odcinamy np. ogona, kawałka płata –to cena końcowa zamówienia zależy od wagi ryby.
Staramy się aby, ryby dostarczane do Państwa były jak najbardziej zbliżone do zamówienia które Państwo złożyliście w sklepie irybka.pl (aby różnica wynosiła maksymalnie do 0,5 kg).

Możecie Państwo w KOSZYKU przy każdej pozycji produktu umieścić krótką informację która nam pomoże w skompletowaniu Państwa zamówienia np. (nie mniej niż 1,20 kg, nie więcej niż 2 kg, mniejsze kawałki, duże kawałki, może być więcej nieco, większe sztuki itp.).

9. Jaki jest koszt pakowania hermetycznego oraz dodatkowego opakowania izotermicznego styrobox?

Odpowiedź:

Koszty pakowania hermetycznego w specjalne worki moletowane wynoszą 0 zł.
Ryby pakowane są w bezodpływowe opakowania styropianowe. Koszty samego opakowania styropianowego wraz z wkładem chłodniczym wynoszą 9,00 zł. Takie opakowanie (1 szt. do całego zamówienia) należy dodać podczas składania zamówienia ryb w koszyku.

Dbając o środowisko i w pełni świadomi podejmowanych działań chcemy Zachęcamy Państwa do zwrotu styroboxów do sklepu irybka.pl
(minimum 3 szt.) tak abyśmy po dokonaniu dezynfekcji mogli wykorzystać opakowania jeszcze kilkukrotnie.

Środowisko nie jest nam obojętne - jedzmy zdrowe ryby.

Prosimy jedynie o wysłanie wiadomości email na adres sklepu: biuro@irybka.pl z krótką informacją o chęci zwrotu pojemników. Dziękujemy

DBAJMY RAZEM O NASZĄ PLANETĘ

 

10. Czy wszystkie produkty (ryby) są dostępne cały rok w sprzedaży?

Odpowiedź:

Oferta ryb przedstawiona Państwu w sklepie internetowym irybka.pl zawiera pełną gamę ryb - oferowanych cały rok ale również oferujemy ryby występujące sezonowo. Dostępność ryb świeżych uzależniona jest głównie od warunków atmosferycznych (np. sztorm na Bałtyku). Reszta oferty na sklepie irybka.pl podlega ciągłej aktualizacji.

11. Skąd pochodzą produkty oferowane na sklepie irybka.pl?

Odpowiedź:

Ryby oferowane na sklepie irybka.pl pochodzą od sprawdzonych dostawców z Polski min: importerów ryb, producentów produktów z ryb, rybaków prosto z kutra itp.. Duża ilość ryb poławiana i dostarczana jest do Polski z całego świata, z różnych obszarów połowu.

Wszyscy nasi dostawcy spełniają wymogi wymagane przepisami prawa. .
Dlatego też wnikliwie nadzorujemy proces dostaw naszych ryb, jak również selekcję najlepszych dostawców (producentów). Dostawcy z którymi współpracujemy stawiają przede wszystkim na jakość i świeżość oferowanych produktów. Sprawdziliśmy to na przełomie 25 lat owocnej współpracy.

Wkładamy mnóstwo serca i pasji w naszą pracę i jakość produktów, które mają znaleźć się w Państwa domu. Dlatego kupując na irybka.pl możesz być pewny ich pochodzenia oraz bogatego smaku.

 

 

12. Skąd pewność co do świeżości oferowanych ryb?

Odpowiedź:

Działamy na rynku ryb od 30 lat i od zawsze kierowaliśmy sie zasadą, że to co sprzedajemy to chcielibyśmy sami jeść, dlatego tylko taką polityką jakości i świeżości możemy nadal przeć do przodu, utrzymywać i zdobywać nowych klientów.

Proces dostaw który sobie wypracowaliśmy jest gwarancją jakości ryb oraz świeżości. Znaczną większość produktów sprowadzamy prosto z bieżącej produkcji lub od Polskich rybaków.

Mamy zasadę małych zakupów, ale częstych tak aby ryby które trafiają do Państwa na stół były świeże i zdrowe. Dlatego też trzeba czasem poczekać z realizacją złożonego zamówienia. Oferowane ryby na irybka.pl są wilgotne, mają ślniące łuski i przyjemny rybi zapach. Nie czekaj i sprawdź nas.

Świeża ryba to zdrowa ryba – dlatego niech jak najczęściej gości w naszych kuchniach i na naszych stołach.

13. Czy zakupione ryby przez internet różnią się od tych zakupionych w markecie?

Odpowiedź:

Tak ryby zakupione przez internet w sklepie irybka.pl różnią się od tych oferowanych w wielopowierzchniowych sklepach. My cenimy jakość, jakość i jeszcze raz jakość ryb które sprzedajemy. Skracając czas  dostaw od producenta do klienta końcowego dajemy gwarancję świeżości. Dzieki zakupom online proces zakupowy ryb jest bardzo szybki, a niezawodne dostawy do domu gwarantują, że otrzymacie Państwo najlepszą rybę.

Jesteśmy małym rodzinnym sklepem z rybami któremu zależy na sprzedaży dobrych, smacznych i świeżych ryb.

 14. Kiedy mogę złożyć zamówienie na święta (Wielkanoc, Boże Narodzenie)?

 Odpowiedź:

Zamówienia na Święta Bożego Narodzenia jak i Wielkanoc mają inną formę i są ściśle określone zazwyczaj w informacji na stronie głównej sklepu jak też wysyłane do klientów za pomocą Newsletter.

Możliwość składania zamówień na Boże Narodzenie umożliwiamy zazwyczaj 1 miesiąc przed - czyli w okolicach 20 listopada każdego roku będzie taka możliwość z warunkami jak prawidłowo złożyć zamówienie.

Przy Wielkanocy również taka informacja jest na stronie głównej sklepu, zazwyczaj 1 miesiąc przed.

 

 

 15. Co z reklamacją? Jak to wygląda?

Odpowiedź:

Jeśli doświadczyli Państwo niedogodności w realizacji zamówienia lub też nie zadowoleni jesteście z jakości ryb, ryby są nieświeże (popsute) należy zgłosić się do naszego sklepu irybka.pl - preferowany kontakt telefoniczny lub email

Proponujemy aby nie zwlekać z informacją i skontaktować się niezwłocznie po stwierdzeniu czegoś niepokojącego. więcej informacji o przebiegu i warunkach znajdziecie Państwo tutaj

16. Co z ewentualnymi brakami w paczce?

Odpowiedź:

 Choć zamówienie przygotowuje od początku do końca jedna osoba to może się zdarzyć, że nie ma jakiegoś towaru (pozycji z zamówienia) w paczce. W większości przypadków spowodowane jest to brakiem dostępności ryby w danym momencie - i tu My sklep irybka.pl kontaktujemy się z klientem, że dany towar będzie np. dostępny za tydzień lub za jakiś czas.

Ale może też się zdarzyć sytuacja, gdy rzeczywiście z jakiegoś powodu (zazwyczaj czynnik ludzki - duża ilość zamówień, zła weryfikacja) w paczce nie będzie towaru. Wtedy prosimy o ewentualną weryfikacje zamówienia i kontakt jeśli coś odbiega od złożonego zamówienia.

Natomiast gdy towaru (ryby) nie było w danym czasie, to oczywiście doślemy Państwu taką paczkę na nasz koszt z brakiem, aby zamówienie zrealizować w całości.

  • Co z reklamacją? Co z ewentualnymi brakami w paczce?
  • Czy mogę zamrozić jeszcze raz otrzymaną rybę?
  • Czy realizujecie Państwo wysyłki za granicę?
Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 1565 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-18
Szybka realizacja zamówienia , towar znakomity POLECAM
2024-11-05
Profesjonalna dostawa na czas i to w trudnym okresie!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel